Fatma Şahin'den Venezuela'ya yardım çağrısı

TAKİP ET

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin bir maaşını depremin yaşandığı Venezuela'ya bağışlayarak vatandaşlara venezuela halkına yardım çağrısında bulundu.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin bir maaşını depremin yaşandığı Venezuela'ya bağışlayarak vatandaşlara venezuela halkına yardım çağrısında bulundu. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Gazianteplilere Venezuela Büyükelçiliği'nin başlattığı yardım kampanyasına destek verme çağrısında bulundu. Bu acıyı en iyi biz biliriz Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Kıymetli hemşehrilerim, Venezuela'da yaşanan büyük depremde binlerce insanın hayatını kaybettiği, binlerce vatandaşın ise hâlâ enkaz altında olduğu haberlerini büyük bir üzüntüyle takip ediyoruz. Kardeş belediyemiz La Guaira'dan da acı haberler aldık. Daha önce protokol imzalarken bir araya geldiğimiz, şehrimizde misafir ettiğimiz dostlarımızdan hayatını kaybedenlerin olduğunu derin bir üzüntüyle öğrendik. Acılarını yürekten paylaşıyoruz. Biz Gaziantep olarak depremin ne demek olduğunu, bir gecede hayatın nasıl değiştiğini, kaybetmenin ve yeniden ayağa kalkmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz. Ben, Fatma Şahin olarak; bir aylık maaşımı Venezuela Büyükelçiliği'nin başlattığı yardım kampanyasına bağışlıyorum. Tüm Gaziantepli hemşehrilerimizi de aşağıda bilgilerini paylaştığımız bu yardım kampanyasına destek olmaya davet ediyorum. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak da başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere, ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırını bu hafta bölgeye ulaştırmak üzere yola çıkarıyoruz. Dayanışma en zor günlerde anlam kazanır. Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım dedi.