Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu toplantısı gerçekleşti

TAKİP ET

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, il genelinde yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri değerlendirilerek öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemeye yönelik çalışmalar ele alındı. Ayrıca tercih danışmanlığı hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine yönelik konular konuşuldu. Öğrencilerin ilgi, yetenek ve hedefleri doğrultusunda doğru tercihler yapabilmelerine katkı sağlayacak rehberlik çalışmaları ile tercih sürecinde izleyebilecekleri yol haritası değerlendirildi. İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle görev yapan yönetici ve öğretmenlere teşekkür ederek tercih danışmanlığı sürecinde görev alacak tüm personellere çalısmalarında başarılar diledi.