Elazığ'da 5 katlı bir binanın 4'üncü katında çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü.
Olay, merkeze bağlı Sarayatik Mahallesi Dede Nusret Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 5 katlı bir binanın 4'üncü katından dumanların çıktığını gören apartman sakinleri, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Ardından olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Daire sahiplerinin evde olmadığı öğrenilirken yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi ile kontrol altına alınarak söndürüldü.
Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
Asayiş
Yayınlanma: 10 Mart 2025 - 11:28
Güncelleme: 10 Mart 2025 - 12:10
Elazığ'da ev yangını paniğe neden oldu
Asayiş
10 Mart 2025 - 11:28
Güncelleme: 10 Mart 2025 - 12:10
Elazığ'da 5 katlı bir binanın 4'üncü katında çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir






