Eskişehir'de Ramazan ayının ilk gününde hava sıcaklıklarının mevsim normaller üzerinde seyretmesiyle vatandaşlar alışveriş için çarşı merkezini doldurdu.
Eskişehir'de hava sıcaklıklarının uzun bir aradan sonra mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla Ramazan ayının ilk gününde vatandaşlar çarşı merkezini doldurdu. Güneşli havayı gören vatandaşlar alışveriş yapıp ilk iftar için alışveriş yaptı. Aileleri ile şehir merkezlerinde zaman geçiren Eskişehirliler, sıcak havanın tadını çıkardı.
Çevre
Yayınlanma: 01 Mart 2025 - 14:19
Güncelleme: 01 Mart 2025 - 15:20
Güneşli havanın etkisiyle vatandaşlar kent merkezinde yoğunluk oluşturdu
Çevre
01 Mart 2025 - 14:19
Güncelleme: 01 Mart 2025 - 15:20
Eskişehir'de Ramazan ayının ilk gününde hava sıcaklıklarının mevsim normaller üzerinde seyretmesiyle vatandaşlar alışveriş için çarşı merkezini doldurdu.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir









