Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı; Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan tüm birimlerle bir araya gelerek yürütülen çalışmaları değerlendirdi. Toplantıda devam eden projeler, kurum içi koordinasyon, hizmet kalitesinin artırılması ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda Spor Hizmetleri Müdürlüğünde görev yapan tüm birimlerin katılımıyla istişare ve değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, yürütülen çalışmalar kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken devam eden projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Birimler arası koordinasyonun güçlendirilmesi, hizmet kalitesinin artırılması ve spor faaliyetlerinin daha etkin şekilde yürütülmesine yönelik konular masaya yatırıldı. Ayrıca önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve faaliyetler hakkında değerlendirmeler yapılarak kurumun yol haritası belirlendi.
İl Müdürü Kabakcı; spor hizmetlerinin daha verimli yürütülmesi adına ekip çalışması ve koordinasyonun önemine vurgu yaptı.
Spor
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 10:26
Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 11:10
Ali İhsan Kabakcı'dan çalışmaları değerlendirdi
Spor
25 Haziran 2026 - 10:26
Güncelleme: 25 Haziran 2026 - 11:10
Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı; Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan tüm birimlerle bir araya gelerek yürütülen çalışmaları değerlendirdi. Toplantıda devam eden projeler, kurum içi koordinasyon, hizmet kalitesinin artırılması ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir









