SAMSUN (İHA) – Samsun'un Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel öncülüğünde çocukları ve gençleri müziğe teşvik etmek amacıyla geçen şubat ayında oluşturulan Atakum Belediyesi Çocuk ve Gençlik Orkestrası, Ata Sahne Sanat Merkezinde ilk konserini verdi.
Mart ayından itibaren Şef Aynur Türünç, yardımcı eğitmenler Gücem Ağmaz ve Ünal Türünç eşliğinde çalışmalarını sürdüren orkestra, ilk performansı ile büyük beğeni topladı.
Film Gibi başlığıyla düzenlenen programda 10-25 yaş aralığındaki 60 müzisyenin, kemandan çelloya müzik enstrümanlarıyla seslendirdikleri eserler ilgiyle dinlendi. Ata Sahne'de unutulmaz anlara imza atan Atakum Belediyesi Çocuk ve Gençlik Orkestrası, program sonunda sanatseverler tarafından uzun süre alkışlandı.
Belediyenin Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Deniz Gömeç, programda yaptığı konuşmada Atakum'da sanatsal faaliyetlerin yaygınlaştırılması ve sanat bilincinin erken yaşta oluşturulması için yoğun mesai harcadıkları söyledi.
Orkestra Şefi Aynur Türünç sanat çalışmalarına verdiği destekten dolayı Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel'e teşekkür ederek, "Müziğimizi özgürce yapabileceğimiz çok güzel bir alan bulduk ve çocuklarımız, özgürce müziklerini yapabildiler. Hiçbir şey düşünmedik. İstediğimiz eseri çalıyoruz. Bu, bizler için inanılmaz bir özgürlük. Desteğiniz için çok teşekkür ediyoruz" dedi.
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 16:55
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 19:30
Atakum'da Çocuk ve Gençlik Orkestrası, Ata Sahne'de ilk konserini verdi
Kültür-Sanat
27 Haziran 2026 - 16:55
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 19:30
SAMSUN (İHA) – Samsun'un Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel öncülüğünde çocukları ve gençleri müziğe teşvik etmek amacıyla geçen şubat ayında oluşturulan Atakum Belediyesi Çocuk ve Gençlik Orkestrası, Ata Sahne Sanat Merkezinde ilk konserini verdi.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir








