Kütahya İl Jandarma Komutanlığı tarafından "Güvenli Okul Güvenli Gelecek" projesi çerçevesinde okul ziyaretleri gerçekleştirildiği bildirildi.
Kütahya İl Jandarma Komutanlığı, Aile İçi Şiddetle Mücadele Çocuk Kısım Amirliği ile Merkez İlçe Jandarma Komutanlığı Asayiş ve Trafik ekipleri tarafından Merkez Ağaçköy İlk ve Ortaokulu ziyaret edilerek, çocukların suça sürüklenmesinin önlenmesi, zararlı alışkanlıklardan korunması ve eğitim-öğretiminin güvenli bir şekilde sürdürülebilmesi maksadıyla denetimler icra edildi. Ayrıca öğrencilere jandarma ve trafik boyama kitabı dağıtıldı.
Eğitim
Yayınlanma: 22 Ekim 2025 - 09:43
Güncelleme: 22 Ekim 2025 - 10:30
Kütahya'da jandarmadan "Güvenli Okul Güvenli Gelecek" projesi etkinlikleri
Eğitim
22 Ekim 2025 - 09:43
Güncelleme: 22 Ekim 2025 - 10:30
Kütahya İl Jandarma Komutanlığı tarafından "Güvenli Okul Güvenli Gelecek" projesi çerçevesinde okul ziyaretleri gerçekleştirildiği bildirildi.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir









