Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması görenleri şaşkına çevirdi.
Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda meydana geldi. İddiaya göre, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü trafikte bir süre o şekilde ilerledi. O anlar ise cep telefonu kamerasına yansıdı. Motosiklet sürücüsünün, motosikletinin arızalanması nedeniyle mi yoksa başka bir nedenle mi bu yönteme başvurduğu öğrenilemezken hem kendi canını hem de trafikteki diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye attığı görüldü.
Diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntüler sosyal medyada da dikkat çekerken, tehlikeli yolculuk görenleri hayrete düşürdü.
Asayiş
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 10:16
Güncelleme: 22 Haziran 2026 - 11:10
Otoyolda tehlikeli yolculuk: Motosiklet, otomobil kemerine tutunarak ilerledi
Asayiş
22 Haziran 2026 - 10:16
Güncelleme: 22 Haziran 2026 - 11:10
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsünün seyir halindeki otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması görenleri şaşkına çevirdi.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir







