Kayseri'de bir kişinin sazlığa düşen tayı kurtarmak için suda verdiği mücadele amatör kameraya yansıdı.
Hacılar ve İncesu ilçeleri sınırında bulunan Hürmetçi Sazlığı'nda bulunan bir tay suya düştü. Tay, ne yapacağını şaşırırken, bu sırada yılkı atlarından görevli Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli Bekir Erdem, hiç düşünmeden suya atladı. Erdem, tayı kurtarmak için yoğun mücadele sarf etti. O anlar da amatör kameraya yansıdı.
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 12:54
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 13:30
Tayı kurtarmak için suya atladı, o anlar kamerada
Kültür-Sanat
26 Haziran 2026 - 12:54
Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 13:30
Kayseri'de bir kişinin sazlığa düşen tayı kurtarmak için suda verdiği mücadele amatör kameraya yansıdı.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir








