Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniğine atanan Uzm. Dr. Şeyma Bayındır hasta kabulüne başladı.
Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ne yeni doktor atamaları devam ediyor. Bu kapsamda hastanenin Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniğine atanan Uzm. Dr. Şeyma Bayındır hasta kabulüne başladı.
Öte yandan ise eksik görülen polikliniklerde doktor atamalarının devam edeceği belirtildi.
Sağlık
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 16:15
Güncelleme: 22 Haziran 2026 - 17:00
Uzman Doktor Şeyma Bayındır hasta kabulüne başladı
Sağlık
22 Haziran 2026 - 16:15
Güncelleme: 22 Haziran 2026 - 17:00
Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniğine atanan Uzm. Dr. Şeyma Bayındır hasta kabulüne başladı.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir








