Erzincan'da Zabıta Müdürlüğü personeline, "İletişim Becerileri ve Öfke Kontrolü Eğitimi" verildi.
Erzincan Rehberlik ve Araştırma Merkezi'nde görev yapan Psikolojik Danışman Selim Bektaş, tarafından belediyenin toplantı salonunda gerçekleştirilen eğitimde, zabıta personelinin görevlerini daha sağlıklı ve etkili şekilde yürütmesine katkı sunmak amacıyla iletişim becerileri ve öfke kontrolü konularında eğitim verildi.
Eğitim
Yayınlanma: 02 Ekim 2025 - 05:36
Güncelleme: 02 Ekim 2025 - 10:15
Zabıta personeline "İletişim Becerileri ve Öfke Kontrolü Eğitimi" verildi
Eğitim
02 Ekim 2025 - 05:36
Güncelleme: 02 Ekim 2025 - 10:15
Erzincan'da Zabıta Müdürlüğü personeline, "İletişim Becerileri ve Öfke Kontrolü Eğitimi" verildi.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir









