Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik 'Otobüs' adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinden Nil Bakır'ın yönetmenliğini yaptığı ve aynı okul öğrencilerinin büyük ustalıkla ortaya koyduğu 'Otobüs' adlı oyun Türkan Saylan konferans salonunda öğrenci öğretmen ve velilerin yoğun katılımıyla sahnelendi. İzleyenler tarafından büyük beğeni toplayan oyun sonunda ilk defa yönetmenlik deneyimi yaşayan okul öğrencisi Nil Bakır, "Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin büyük desteği ile bu oyunu hazırladık çok mutluyuz" dedi.
Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır ise öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederek gurur duyduklarını söyledi.
Kültür-Sanat
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 09:44
Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 10:10
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin 'Otobüs' oyunu beğeni ile izlendi
Kültür-Sanat
23 Haziran 2026 - 09:44
Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 10:10
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik 'Otobüs' adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.
EDİTÖR

Haberler İHA Haber Ajansı tarafından sağlanmaktadır.
İlginizi Çekebilir






